Наразі, всі версії SLC будуть доступні у пакеті Final Edition. Найбільш дешеві модифікації оснащені 2-літровим 4-циліндровим силовим агрегатом на 180 або 240 к.с. Базовий родстер укомплектовано 6-ступеневою механічною коробкою перемикання швидкостей, а у вигляді опції пропонується 9-ступеневий автомат. SLC AMG 43 має 6-циліндровий бензиновий двигун на 385 к.с. та 520 Нм крутного моменту. Така машина може долати позначку у 100 км/год лише за 4,7 секунди та розвивати максимальні 250 км/год. Родстер у спеціальному виконанні Final Edition має 18-дюймові легкосплавні диски, спортивні сидіння з електрорегулюванням, навігацію, інформаційно-розважальну систему яка підтримує Apple CarPlay та Android Auto, а також парктронік. Додати до цього переліку у вигляді додаткового обладнання можна різноманітні аксесуари, дефлектори вітру, обігрів шиї, світлодіодні фари та багато іншого.
Інтер҆ єр Mercedes SLC Final Edition оброблено дуже якісними матеріалами з високим рівнем деталізації. Класичні форми центральної консолі та панелі приладів налаштовують на отримання задоволення від керування родстером. Звісно, що архітектура торпедо вже застаріла, але це не відштовхує від SLC, а навпаки додає йому шарму. Ергономіка робочого місця водія близька до ідеальної, тому звикнути до кокпіта можна за декілька хвилин.
Ціни на останне видання Mercedes SLC починаються з позначки у 45 тисяч євро, що робить модель дуже привабливим в якості інвестиції. На сьогодні, SLC - один з останніх автомобілів, які мають душу. Але для колекції ми звісно радимо варіант AMG 43 Final Edition, який у базі коштує 60 тисяч євро…